ورق گالوانیزه نازک

بدون دیدگاه
ورق گالوانیزه نازک زوذنقه ای

ورق گالوانیزه نازک یکی از محصولات شرکت مبتکران فولاد فیدار است ما در این مقاله به بررسی این محصول پرداخته ایم با همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید ورق گالوانیزه ساختار اصلی ورق گالوانیزه از جنس فلز آهن می‌باشد. ورق گالوانیزه نوعی ورق فولادی است که برای جلوگیری از خوردگی و افزایش عمر آن با روی پوشانده شده است.  ورق ساده گالوانیزه و پروفیل گالوانیزه را می‌توانید در سایت ما یعنی فیدر استیل پیدا کنید.  باتوجه‌به فرایندهای مختلف تهیه ورق گالوانیزه، ورق‌های گالوانیزه گرم و ورق‌های فولادی الکترو گالوانیزه داریم.  به دلیل مقاومت عالی در برابر خوردگی و ظاهر خوب آن، انتخابی مقرون‌به‌صرفه در ساختمان‌ها، خودروها، مبلمان، لوازم‌خانگی، کشتی‌ها و غیره است. لطفاً برای جزئیات بیشتر به خواندن مطالب سایت ما ادامه دهید.

ورق آهن گالوانیزه یکی از مصالح ساختمانی رایج محسوب می‌شود. پرکاربردترین ضخامت ورق گالوانیزه ۱.۵ میلی‌متر است.  شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز و کاربرد خود ضخامت ورق گالوانیزه مصرفی را انتخاب کنید.  به‌عنوان‌مثال، ضخامتی که به طور معمول در ورق‌های عرشه 0.8-1.2 میلی‌متر است.  درحالی‌که اگر می‌خواهید ورق گالوانیزه را در سقف استفاده کنید، باید ورق گالوانیزه نازک با ضخامت 0.45-0.75 میلی‌متر را انتخاب کنید.

ورق گالوانیزه نازک محصول مبتکران فولاد فیدار
ورق گالوانیزه نازک محصول مبتکران فولاد فیدار

دلایلی که باید ورق گالوانیزه نازک را از ما تهیه کنید:

به دلیل اینکه در ورق‌های گالوانیزه نازک باید مقدار کمی از روی بر روی ورق آهنی نشانده شود، در این کار از دقت بالایی نیاز است. ما در فیدر استیل در تلاشیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین ورق گالوانیزة نازک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 مواردی که اگر ورق گالوانیزه نازک ساخته شده کیفیت قابل قبولی داشته باشد نمایان می‌شود به شرح زیر است:

ورق گالوانیزة باکیفیت باید مقاومت عالی در برابر خوردگی از خود نشان دهد. یعنی لایة روی که بر روی سطح فلز نشانده می‌شود باید در فرورفتگی‌ها و حتی گوشه‌های ورق وجود داشته باشد.

اما به این معنی نیست که ورق گالوانیزه تا مادام‌العمر زنگ نزد! بلکه به این معنی است که روند زنگ زدن آن‌ها بسیار کندتر از سایر آلیاژهای مشابه است.

قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد نسبت به سایر شرکت‌های سازنده ما در فیدر استیل برای احترام به شما مصرف‌کنندگان عزیز قیمت‌های مناسبی را برای ورق‌های گالوانیزه در نظر گرفته‌ایم.

ورق گالوانیزه گرم محصول مبتکران فولاد فیدار
ورق گالوانیزه گرم محصول مبتکران فولاد فیدار

اما به طور کلی نسبت به سایر پوشش‌ها برای اکثر فولاد‌ها، پوشش گالوانیزه از قیمت مناسب تری برخوردار است. و یکی دیکر از مزایای آن این است که نگهداری آن بسیار کم هزینه است و نیاز به توجه خاصی ندارد.

ظاهر ورقه گالوانیزه صاف و یکدست است سطح ورق گالوانیزه صاف، براق و به رنگ سفید نقره‌ای است.  بنابراین می‌توان از آن به طور مستقیم بدون انجام نقاشی برای تزئینات استفاده کرد.  علاوه بر این، پوشش گالوانیزه چسبندگی خوبی نیز دارد که آن را به یک ماده عالی برای فولاد PPGI تبدیل می‌کند.

ورق گالوانیزه در سایزها و ضخامت‌های مختلفی ساخته می‌شود که ما در فیدر استیل سعی داریم که از نازک‌ترین تا ضخیم‌ترین ورق گالوانیزه را با بهترین کیفیت عرضه کنیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

ورق گالوانیزه زوذنقه ای
ورق گالوانیزه زوذنقه ای مبتکران فولاد فیدار

ورق فولادی گالوانیزه یک محصول همه‌کاره در کاربردهای مختلف است که در ادامه کاربرد آن در صنعت‌های مختلف را شرح می‌دهیم:

 1- صنعت ساخت‌وساز – مانند ورق‌های سقف، پانل‌های دیوار، نرده‌ها، ناودان‌ها، کوره‌های سقفی، پانل‌های بالکن، قاب‌های پنجره، انبارها، درب‌های نورد، پانل‌های درب، لوله‌ها و موارد دیگر.

 2- صنعت خودرو – پوسته بیرونی ماشین یا تراکتور، قاب دوچرخه، پانل‌های داخلی، صفحات پایین، کانتینر، حصار بزرگراه، دیواره کشتی، ماشین‌آلات کشاورزی و غیره.

 3- صنعت سبک – پوسته‌ها و پانل‌های پشتی انواع لوازم‌خانگی مانند تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق مایکروویو، آب‌گرم‌کن، دودکش، ظروف آشپزخانه و غیره.

 4- صنعت مبلمان – کمد لباس، میز، کابینت کنار تخت، کمد فایل، قفسه کتاب، و موارد دیگر.

 5- کاربردهای دیگر – بیلبورد در فضای باز، قیف، مهره، پیچ‌ومهره، و میخ، پروژه‌های خورشیدی، سطل، مخزن تخمیر و غیره.

همان‌طور که می‌دانید ورق گالوانیزه نازک در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، لوازم الکتریکی، مصالح ساختمانی و غیره محبوبیت زیادی دارد. کاربردهای گسترده‌ای که دارد آن را به یک پروژة سرمایه‌گذاری عالی نیز تبدیل کرده است.  همچنین برای سفارش‌های عمده تخفیف‌هایی در نظر می‌گیریم.  برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
ورق گالوانیزه یک میل
نوشتهٔ بعدی
ورق گالوانیزه کرکره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست